Masz pytania dotyczące naszego sklep?
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania. Edycja treści z poziomu panelu administracyjnego, tworzenie pytań i odpowiedzi.
Zamówienie
Jak złożyć zamówienie krok po kroku?
Wybrane produkty z naszej oferty, należy dodać do ,,koszyka’’. Jeśli już dodaliśmy wszystkie interesujące nas produkty, należy kliknąć „zrealizuj zamówienie”. Następnie należy uzupełnić dane do wysyłki, wybrać sposób dostawy i formę płatności. Teraz wystarczy nacisnąć przycisk ,,zamawiam i płace’’ i czekać na swoją paczkę. Uwaga! Zamówienie można złożyć:
- bez zakładania konta
- z założeniem konta
- lub logując się na posiadane konto
Ile trwa czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia wynosi 24h od momentu zaksięgowania płatności lub 24h od momentu złożenia zamówienia z opcją pobrania. O postępach w realizacji zamówienia będziemy Cię informować drogą mailową.
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Nie realizujemy zamówień telefonicznych.
Anulowanie nieopłaconego zamówienia.
Nie musisz nic robić – Twoje zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 3 dniach.
Anulowanie opłaconego zamówienia.
W celu anulowania opłaconego zamówienia skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Po sprawdzeniu przez nas na jakim etapie jest realizacja zamówienia otrzymasz dalsze informacje.
Jak mogę wykorzystać swój kod rabatowy?
W trakcie składania zamówienia, po przejściu z ,,koszyka’’ do ,,kasy’’, należy wpisać kod rabatowy w wyznaczonym polu. Kodów rabatowych nie można użyć na produkty z kategorii promocja i wyprzedaż. Ponadto, dotyczą one wyłącznie klientów detalicznych.
Wysyłki i płatności
Jaki jest koszt dostawy zamówienia?
Zamówienia o wartości powyżej 150PLN gwarantują darmową dostawę na terenie Polski (wysyłka kurierem DPD lub InPost)
Koszt dostawy zamówień o mniejszej wartości w granicach Polski wynosi: paczkomat Inpost -11,99PLN, kurier InPost - 13,99PLN kurier DPD 13,99 oraz usługa DPDFood -19,99PLN którą przewozimy produkty wymagające zachowania ciągu chłodniczego.
W jaki sposób mogę opłacić swoje zamówienie?
W finalizacji zamówienia można wybrać jedną z 3 lub 4 dostępnych opcji płatności, w zależności od wyboru sposobu dostawy. Są to:
- szybkie przelewy online BLIK i karty
- płatności PAyU
- płatność przy odbiorze (możliwa przy wyborze dostawy za pomocą kuriera kurier InPost +5zł)
Nie udało mi się opłacić zamówienia. W jaki sposób mogę dokończyć transakcję?
W mailu potwierdzającym złożenie zamówienia widnieją dane adresowe i numer konta bankowego, pod które należy przelać należną kwotę (dokładna kwota należności również jest podana w mailu)
Jeśli nadal nie udało się sfinalizować płatności, zachęcamy do kontaktu telefonicznego, w celu zmiany sposobu opłacenia zamówienia.
Czy realizujecie wysyłkę zagraniczną? Jakie są jej koszty?
Niestety na chwilę obecną nie realizujemy wysyłek zagranicznych.
Czy mogę zwrócić zamówienie z produktami chłodzonymi?
Jak dostarczane są produkty chłodzone
W trosce o świeżość i jakość naszych produktów chłodzonych wysyłkę realizujemy za pośrednictwem DPD Food, czyli specjalistyczną usługę autem chłodnią. Dzięki temu Twoje zamówienie trafia do Ciebie w idealnych warunkach, bez potrzeby używania styroboxów czy cool packów. Po złożeniu zamówienia otrzymasz na maila wszystkie informacje o przesyłce. Wysyłki za pośrednictwem DPD Food realizujemy od poniedziałku do czwartku. Zamówienia z piątku wysyłamy w poniedziałki. Niestety DPD Food działa na wybranych obszarach w Polsce – wpisz swój kod pocztowy, dodając produkt chłodzony do koszyka, żeby sprawdzić, czy dowozimy pod Twój adres.
Nie znalazłaś/-eś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie? Skontaktuj się z nami mailowo pod adresem:
halo@dobrakaloria.pl lub zadzwoń +34 365 08 52.
Rozwiejemy Twoje wątpliwości najszybciej jak to możliwe
od pon. do pt. w godzinach od 8:00 do 15:00.