Masz pytania dotyczące naszego sklep?

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania. Edycja treści z poziomu panelu administracyjnego, tworzenie pytań i odpowiedzi.

Zamówienie

Wybrane produkty z naszej oferty, należy dodać do ,,koszyka’’. Jeśli już dodaliśmy wszystkie interesujące nas produkty, należy kliknąć „zrealizuj zamówienie”. Następnie należy uzupełnić dane do wysyłki, wybrać sposób dostawy i formę płatności. Teraz wystarczy nacisnąć przycisk ,,zamawiam i płace’’ i czekać na swoją paczkę. Uwaga! Zamówienie można złożyć:

  • bez zakładania konta
  • z założeniem konta
  • lub logując się na posiadane konto

Czas realizacji zamówienia wynosi 24h od momentu zaksięgowania płatności lub 24h od momentu złożenia zamówienia z opcją pobrania. O postępach w realizacji zamówienia będziemy Cię informować drogą mailową.

Nie realizujemy zamówień telefonicznych.

Nie musisz nic robić – Twoje zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 3 dniach.

W celu anulowania opłaconego zamówienia skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Po sprawdzeniu przez nas na jakim etapie jest realizacja zamówienia otrzymasz dalsze informacje.

W trakcie składania zamówienia, po przejściu z ,,koszyka’’ do ,,kasy’’, należy wpisać kod rabatowy w wyznaczonym polu. Kodów rabatowych nie można użyć na produkty z kategorii promocja i wyprzedaż. Ponadto, dotyczą one wyłącznie klientów detalicznych.

Wysyłki i płatności

Zamówienia o wartości powyżej 150PLN gwarantują darmową dostawę na terenie Polski (wysyłka kurierem DPD lub InPost)

Koszt dostawy zamówień o mniejszej wartości w granicach Polski wynosi: paczkomat Inpost -11,99PLN, kurier InPost - 13,99PLN kurier DPD 13,99 oraz usługa DPDFood -19,99PLN którą przewozimy produkty wymagające zachowania ciągu chłodniczego.

W finalizacji zamówienia można wybrać jedną z 3 lub 4 dostępnych opcji płatności, w zależności od wyboru sposobu dostawy. Są to:

  • szybkie przelewy online BLIK i karty
  • płatności PAyU
  • płatność przy odbiorze (możliwa przy wyborze dostawy za pomocą kuriera kurier InPost +5zł)

W mailu potwierdzającym złożenie zamówienia widnieją dane adresowe i numer konta bankowego, pod które należy przelać należną kwotę (dokładna kwota należności również jest podana w mailu)

Jeśli nadal nie udało się sfinalizować płatności, zachęcamy do kontaktu telefonicznego, w celu zmiany sposobu opłacenia zamówienia.

Niestety na chwilę obecną nie realizujemy wysyłek zagranicznych. 

Niestety, zgodnie z regulaminem zwrotów towarów z krótką datą przydatności do spożycia, nie przyjmujemy zwrotów produktów chłodzonych. Natomiast jeśli masz jakiekolwiek problemy z zamówieniem, bardzo prosimy o kontakt w celu złożenia reklamacji. 

W trosce o świeżość i jakość naszych produktów chłodzonych wysyłkę realizujemy za pośrednictwem DPD Food, czyli specjalistyczną usługę autem chłodnią. Dzięki temu Twoje zamówienie trafia do Ciebie w idealnych warunkach, bez potrzeby używania styroboxów czy cool packów. Po złożeniu zamówienia otrzymasz na maila wszystkie informacje o przesyłce. Wysyłki za pośrednictwem DPD Food realizujemy od poniedziałku do czwartku. Zamówienia z piątku wysyłamy w poniedziałki. Niestety DPD Food działa na wybranych obszarach w Polsce – wpisz swój kod pocztowy, dodając produkt chłodzony do koszyka, żeby sprawdzić, czy dowozimy pod Twój adres.

Nie znalazłaś/-eś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie? Skontaktuj się z nami mailowo pod adresem:

halo@dobrakaloria.pl lub zadzwoń +34 365 08 52.

Rozwiejemy Twoje wątpliwości najszybciej jak to możliwe
od pon. do pt. w godzinach od 8:00 do 15:00.

ładuję....